fbpx

Boj
o pozornost

Co spojuje všechny úspěšné lidi? Schopnost ovládat pozornost.

O knize

Váš život se ubírá tam, kam teče vaše pozornost. Soustředíte-li se v kariéře na špatný cíl, můžete pracovat sebevíc tvrdě, ale nikdy ho nedosáhnete.  

Pracovně úspěšní lidé mají jednu společnou věc, díky které dosáhli svých sukcesů – čas. Pokud totiž něčemu věnujete čas, věnujete tomu také pozornost. A tím krok po kroku dosahujete svých cílů. 

Boj o pozornost si oblíbili i v nejvyšších kruzích českého byznysu. Kniha vás naučí, jak prakticky ovládnout svou workflow, čímž si zaručíte kariérní postup. 

Při větším nákupu zařídíme “B2B” množstevní slevu. 

Kniha (pevná vazba)
369 Kč

kniha je SKLADEM

Můžeme doručit do: 2. 4. 2024

E-kniha (PDF)
269 Kč

PŘIPRAVUJEME (předpokládané spuštění prodeje 01/2021)

Sleva při hromadném nákupu

l

Praktická cvičení
a čtivé příběhy

2 bonusové kapitoly pro osobní marketing

 

Řekli o knize…

Ivan Vodička

ex-generální ředitel České pojišťovny

Filipovi se podařilo neotřele uchopit oblast duševní hygieny přes téma pozornosti, jak s ní správně pracovat a k jakým blahodárným efektům to může vést. Dobře je vidět, že autor je praktik, který strávil léta řízením lidí, projektů a firem a nikoliv “špiněním papíru”. Při čtení nemáte dojem, že se patnáctkrát opakuje totéž, že kniha by mohla začít od konce nebo že to někde opsal.
To, co mě osobně dovedlo k tomu, že jsem Boj o pozornost “zhltl” za dva dny včetně podtrhávání je fakt, že zdravě váží trochu teorie a vysvětlení souvislostí s příklady, pár tipy a návody. Přesně v tom správném poměru a v ideálním formátu pro čtení.
Vřele doporučuji!

Jitka Dvořáková

generální ředitelka CZC.cz

Boj o pozornost by se měl stát povinnou četbou
pro všechny, kdo chtějí vzít svůj život, práci,
rodinu nebo prostě vztahy a postoje za správný
konec! Pomůže nám všem – v životě manažera,
rodiče, přítele nebo kamaráda. Nečekejte
laciné recepty na štěstí, ale umění života, které
spočívá v chytré práci s pozorností.

Evžen Drtina

Ex-CEO společnosti Wunderman pro region CEE

Tato kniha je velmi neobvyklé čtení. Autorovi
se podařilo popsat vážnou až životně důležitou
látku opravdu čtivým a svěžím způsobem. Je to
pro mě první učebnice šťastného života, kterou
jsem přečetl jedním dechem a s maximální
pozorností.

Gabriela Pithartová

Ředitelka Marketingu
HELLOBANK!

Jsem ráda, že jsem část své pozornosti věnovala právě této knize. Není to jen nudná psychologická teorie, ale zábavné čtení s praktickými příklady. Věřím, že inspiruje i další čtenáře, tak jako mne.

Martin Picek

Online Trading Director
GROUPM

Filip Kahoun ve své knize mistrně provede čtenáře celou plejádou klíčových „AHA momentů“, aby těm pozornějším nabídl šanci na lepší život. Boj o pozornost jde po pravé podstatě toho, co nás může posunout ke spokojenějšímu „já“.

Jiří Matoušek


Ředitel marketingu CENTROPOL ENERGY

Filip umí pojmenovat a převést vědecké závěry až do návodů na úspěšnou kariéru i osobní život. Tato kniha je toho skvělým důkazem.

Ph.D. | Marketing
a psychologie

Ing. | Ekonomika
a managment

O autorovi

Ing. Filip Kahoun, Ph.D. vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Patnáct let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. Zastával role ředitele marketingu pro ČR, posléze pro střední a východní Evropu, a nakonec také pozici generálního ředitele. V současné době se věnuje lektorské, přednáškové a publikační činnosti… více

Sdílet